Pages

Thursday 2 October 2014

Hajimete

Assalamualaikum

Kembali semula ke dunia blogger setelah hampir 5 tahun menyepi diri. Buat blog baru ah. hehehehe
LAst saya menulis ketika saya masih berada di Sapporo, Jepun dalam tahun 2009 kot. Lama kan.. so saya insyaAllah akan kembali memeriahkan duni blog dengan cerita ceriti yang macam2 warna. InsyaAllah dan semoga saya istiqamah dalam mengupdate blog ni.

Kenapa buat blog baru?

hehehee... nak mulakan dgn semangat baru.. blog lama tu saya dah tulis dari saya bujang single sampai lah dapat anak sulung di Jepun. lama tu..so malas lah nnt ada yang korek2 tulisan lama.. ala, blog lama tu bukan criter pasal apa pun, cuma perjalanan hidup saya yang penuh suka duka. biarlah blog tu hanya org2 yang tahu je lah yang tahu yer.

Lama gak saya dah berblog.. dari zaman blogger yang famous dulu.. Ludinata.. blogger yg dh lama berkecimpung tu kenal la..dari zaman takde template comel2 sampai la dh ada ni ... sonang yoo klik jaa.. dolu2 saya siap buat coding sendrik utk interface blog ni..hahaha.. berpinar mata.. maklum ler student IT.. tapi semua tu dah lupa..sbb kikikiki..saya tak minat pun bidang IT ni, tgk2 dapat course tu plak..perghh tercabo makcik... tapi akhirnya Alhamdulillah berjaya juga graduate dgn jayanya..dan sempat bekerja dalam bidang IT yang penuh cabaran sebelum berhenti secara sukarela dan menjadi surirumah sepenuh masa.

Jadi , blog saya ini akan hanya ada cerita pasal masak2, jahit2, anak2, supplement2, busines2 .. hehehehe waaa banyaknyer..hihihihih

ok la stop sini dulu, nanti saya bebel lagi


0 comments:

Post a Comment