Pages

Friday 31 October 2014

ESP SHAKLEE khasiat dan kebaikan

Assalamualaikum.

Semasa pregnant anak ke 3.. saya tidak mengambil ESP. Tetapi sebaik saja melahirkan saya terus membeli dan mengamalkan ESP. Tujuan utama untuk sebagai milk booster. Walaupun hanya mengamalkan ESP saja di samping Ostematrix, Alhamdulillah anak saya cukup menikmati susu saya. hihihihi. Susu melimpah dan anak saya puas menyusu.. tengok badan lerr.. tembam bam bam.

Ni ler budak bam bam tu

Dan semasa bulan ramadhan juga saya tidak mempunyai masalah kekurangan susu walaupun agak kurang makan semasa bersahur. Dan anak saya masih mendapat susu yang berkhasiat.Alhamdulillah.

Saya kongsikan sedikit khasiat ESP ni. Sebenarnya banyak khasiatnya , tapi saya letak sikit2 lah dulu yer .. lagipun bukan ramai yang suka baca tulisan panjang2 ni.





Sambil buat kerja sambil menikmati keenakan milo + ESP .. milo tu tanpa susu pekat manis yer..shaker tu saya beli kat AEON Rawang .. 2 botol RM 5 saje

0 comments:

Post a Comment